2 Juli

Nu har vi haft Lilla Cookie i 4 dagar.

Går bättre och bättre för varje dag.
Koppel gillar han inte alls att ha på sig och bilar o höga ljud är han livrädd för
Men det är bara att öva sig fram :)

Känns som man kommer skämma bort den lilla rackaren
Massa leksaker, godis o ny fin säng :)

Farmor ringde imorse och var orolig att större grann hundar
skulle gå på honom ;P
Nu har han nästan träffat hela min släkt o vänner iaf.
Känns bra och har en del hundvakter åt honom :)

Vissa kanske undrar hur vi kommer ha tid med honom?
 - Pierre jobbar 7-16 varje vardag
Han kommer hem och jag åker till jobbet
jobbar då till en början ca 16-20
Pierre är alltid ledig på helger och jag jobbar varannan !

Sen när han är äldre, kan jag jobba som vanligt igen
Har bara 5 h pass om dagarna så
Inga problem :)

Fågor? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0