31 Januari

HAha, jeedåå Måndagkväll!

Var ju i Borås Fre-Sön
Awesoome, Träffa sabbe o Ridde litee :)
Eller mest Sabbe, för det var bara henne jag gick ut med
Plus hennes galna vänner, funny :)

Göteborg i fredes o Borås i lördes :D








HAHAH, nu ska jag jag berätta en kul sak

Sabina ringer Ridde o ber han hämta oss istan
Sen kommer han dit med Sabbes lilla Ford KA.
Så vi går fram till bilen och precis när Sabina ska öppna bildörren

Kommer där en tjej, och knuffar bort Sabbe
och skriker:  Meeen hallå flytta er, detta är min Taxi !
Sabbe; haha men ursäkta detta är min pojkvän
Tjejen:( sätter sig ändå i framsätet)
Ridde puttar ut henne lite försiktigt medans sabbe drar ut henne igen

Sen blir hon skit förbannad o ska börja skrika o ha sig
SÅ sabbe sätter sig i bilen och jag försöker få bort henne.
Det sluta med att jag fick med en lavett och jag slår tillbaka
(fast med min väska i handen)
HAha asså dör av skratt bara jag tänker på det
Hur pinsam va hon?

:)

Kommentarer
Postat av: saabbe

hahaa aamen guud! hon var fan störd.

2011-02-01 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0