6 Februari


De är ingen vanlig dag för det är Daddy´s födelseda´
HURRA HURRAA HURRAA


Igår var jag ute med Klara
Hon kom till mej runt 8 och då börja vi dricka lite
Snacka om allt o ingenting :)

Halv elva drog vi ner istan
Mogwai där vi träffa på Elina o Johanna :), Utposten o sen tivvan (såklart)
Sen på tivvan träffa man på rääättså många bekanta ansikten :D
Lyckad kväll med massa Cider ;)
Var hemma kl 04.00 och kl 8 ringde väckarklockan ^^




Hahaha, kom på mej själv inatt, va typ en YRvaken
När lill syrran kom hem haalv sju på morgonen
går hon igenom mitt rum (så ser jag henne bara bakifrån)
Hennes blonda långa hår
Min kommentar: VA Klara vad gör du här?




Haha, Jobb 10-18
Tur man har en snälll mamma som kan köra en till jobbet dagen efter ^^ :)

LUUUNGT mår bra nu  ! ;)


Efter jobbet ska Jag o Jojjo till Pappa o fira honom lite

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0