5 Februari

Amen vafan, Jag är inte så duktig på o överaska min pojkvän ;O

Han har sakt att han vill ha en parfym förlängesen
Så har jag satt det på minnet,

och förra veckan skulle jag skriva SMS till min Moster och fråga
om hon kunde köpa en till mej på båtarna.

Och så skrev jag såhär:

Haajje, Kan du köpa en parfym till mej?
Kille Ralf lauren nr.4 orange parfymförpackning

KLICK och såklart skickar jag iväg det till Pierre
och ja han fattade direkt och typ skratta åt dej
;O

Aja, sen igår när jag hade varit och storhandlat mat
Ringde jag till Pierre när jag var utanför honom
Undra om han kunde hjälpa mej och bära upp allt
Men då var han påväg hem från jobbet
och jag orka inte vänta dem minuterna
Så jag bar upp allt själv.

När jag är i trappan, ringer Pierre:

Ja, ska jag ta upp allt som du lagt i bakluckan eller?
(Hade visst glömt låsa bilen)

Jag fick typ panik, för där är en massa surprieces till honom
 SÅ jag skrek typ: FÖR HELVETE STÄNG LUCKAN NUUUUU !

Skrattretande?
Tabbar ?
ÅH !

Kommentarer
Postat av: klara

haha jävla klanthue!!



de va ju den parfymen ja köpte på arlanda till matte också ;D fett nice!!

2011-02-05 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0