28 Februari

ALOOHA !

Ääh vet ej va ja ska skriva, så kan väl berätta om helgen :D

Fredes:
Var vi ett gäng på 10 pers som förfesta hos Pierre,
 sen bowla vi och tivoli efter det (såklart)
Men bara smått folk ute en Fredag
B !

Lördes:
Halv sega, kolla film, stor shoppa mat, köpte målarfärg o gick på Familia med Pierre
På kvällen var det meningen att vi skulle ha 3-par-softe kväll
Men jag va så trött så jag somna på soffan kl 7
ROLIG TJEJ DE!

Söndes:
Fick jag Pierre till o måla om i Sovrummet ;P
HAah var meningen att båda skulle måla
men jag smet undan ^^
Hjälpte honom o Maskera lister o tak iaf. ;)
Sen åkte vi till IKEA o shoppa lite nya saker till lägenheten
ooooh va jag älskar den butiken :D

Blev jätte fint, men inte klart med allt än
Han ska ha en jädde fin fondvägg också

.....


Denna veckan jobbar man myyckeeet

Måndag: 10-20
Tisdag: 10-18
Onsdag: 15-20
Torsdag: 10-15
Fredag: 10-15
Lördag: 10-18
Söndag: 10-18
Måndag: 15-20




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0