9 September


Är jag resesjuk eller vad är det med mej?
Har inte kunnat sova en blund nu på 2 nätter.
Längesen jag hade sånna problem
Varför blir de så?
Har två ICa påsar under ögonen nu.
Försöker fylla mej med Kaffe ^^

Aja , idag sa jag packa det sista iaf.
Måste handla Shampoo, balsam o duschcream
o Fresh ;D HAH (ohnä) !

Kommer ha med mej en reseväska
en Kylbox fylld med cider
En uppblåsbarmadrass
Täcke o kudde
Kommer nog fylla halva bilen.



Skit kul o åka MiniBUSS upp dit tsm :D
Jag, Klara, Matte, Pierre, Pesen o Chrille !
<3<3

Ochså har man ju redan kollat upp de bästa uteställena i GBG
PARK LANE & TRÄGÅRN

Heere we come :D

(D)
KOmmer fotta eeen deeel ja
Paparazzi-Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0