4 September

Heelloo u !

Lördag morgon och jag mår great :D
Igår åkte jag ut till Åstorp, Tobbe hade lite Partaj hemma
Hah saknat tobbe o danne ju, sjuka männskor
Kunde inte sluta skratta i början ;D

Sen fick man träffa Sandra också( tobbes nya tror ja man kan säga nu)
trevligt trevligt
sen kom de in massa andra people som jag aldrig har träffat innan
Tror alla var bästa vän med Anabola iaf.. too muuch !

Aja, sen stack ju alla vidare till stan
ALLA UTOM CARRO
De ni?
Aldrig lyckats med de innan
Men det tackar jag mej själv idag för.
Mår ju super :D

Ikväll Är det kräftskiva hemma hos Klara


.. saftar redan i munnen
ÄLSKAR KRÄFTOR / RÄKOR
:D:D


Ha en trevlig helg för de kmr ja ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0