7 Oktober

Godmorning ;D

Jobbade till 8 igår
och sen fick jag oväntat besök av min söta pojkvän
som kom med en glass till jobbet
<3 !

Sen efter jobbet åkte jag hem till honom
då hade han tänt ljus i lägenheten och dukat fram
så vi kunde käka Thaimaat :)
Mysis  !

Mina staffelikocker är snart borta, tack o lov
Inte lätt o avstå från allt pussande.
Men snartså (K) !



Haha skön kommentar igår när pierre hälsar på jobbet

(han ringer i sån ring for sex klocka) när jag står med en kund
Hon: hehe hon slutar om 50 minuter du får stå ut liiite till
Han: haha ja får väl göra de, Carro vi borde ha en sånhär hemma ^^
Hon: hih jag tänkte faktiskt köpa en sån till min man !

HAHA döör.. De värsta var att Pierre trodde jag kände henne !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0