22 November

Ny vecka nya tag ! :D

I helgen var jag leedig, så jävla skönt
ett tag sen jag var ledig en hel helg, pg.a extra jobb på Glitter osv.

Ifredes blev det lungt
Jag o Pierre lagade Kyckling o ris med beasås (muums)
Såg på IDOL b.la ! ;)

I lördes på dagen hälsade jag på Pappa o Fatima i Hyllinge
(var ett tag sen senast ju, får bli ändring på det)

Sen hem igen till Pierre o fixa sig för
Russinfest som han kallade det ^^
Hans Farfar fyllde år och hade lokalfest i Åstorp
Fick träffa halva hans släkt
Trevligt trevligt, FarmorN var ju bara för gullig :D

I Söndes var det meningen att vi skulle tvätta på morgonen
Men blev ett missförstånd och för jag trodde vi skulle tvätta kl 12
Men tydligen var det tvätttid TILL kl 12. Bra där (Y)

Så jag fick med Pierre till IKEA istället (wow)
köpte lite nytt som, TV bänk, ljus o ljusstakar
 och sen drog vi till Bauhouse och köpte massa blommor
Fick med oss 5 nya blommor som vi satte i storarummet och en i hallen
Fettnajs, Nu börjar han lägenhet snart likna ett hem.
Ska bara få han o köpa gardiner också ^^ ;D hahh
FUNNYY !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0