18 November

Sitter och funderar på vad en nyttig frukost är?
Vad ska man äta till frukost för att inte bli fet?

Jag måste ha frukost varje morgon, annars går jag hungrig hela dagen
Så nu sitter jag och äter fil med müsli, två mackor med skinka
och ett glas juice..
Hmm?




Måste förresten hitta en bra tattuerare här inärheten
som inte har ett års vänte tid, Palla de !
Vill ha min tattuering uppritad, min teckning är inte den finaste liksom ^^
Varför är man inte duktig på teckna dåå :S



Igår packa jag in alla mina köpte julklappar, Var ca 8 st
MEN de är bara början, har en del o handla till juue !


* Pierre (klar)
* Mamma
* Micke
* Syrran (klar)
* Bror
* Pappa
* Fatima
* Farmor


Älska Julen <3
Vill på någon stor julmarknad detta året, MYSIS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0