14 November

Hej mina damer på mina herrar (aaaah ROMPAAH)
Nämen HAJ!
Pigg o vaken? JADÅ

Igår hade Mojsan fest, Vi var väll ett gäng på 15 pers
Trevligt trevligt, Gänget som ska med till GBG också
NAJSI ;)
Satt och diskutera lite vad o hur vi skulle göra
Så kommer tobbes förslag:
"Asså jag tycker att vi sitter i stugan på nyår,
för då är vi alla tilllsammans
"
MEN HAAJ, aldrig, Tobbe då !
Vi ska rööjja hela helgen på AVENYN !

Sen blev klockan halv 11 och då skulle dem flesta dra vidare till stan
Vissa stannade kvar i Perstorp
andra hoppa av i Åstorp
och resten stan.

Jag, Pierre, Sandra, Tobbe, Danne, Gino
Nicke o Madde, stack iaf till Tobbe och efterfesta

Tobbe hade kvar sina balkongstolar från hans fest från förra helgen

 Sitter jag på stolen och sen kommer Pierre o ska sätta sig på mej
CRAAAAASH
stolen knäcker benen och jag flyr bakåt och nockar huvudet i TV bänken
och sen får jag han över mej o han nockar näsan i golvet

Ja, på fyllan skrattar man bara åt det, men dagen efter AJJ AJJ!

GOA bilder tobbe har på sin kamera kan ja säää !


Efter jobbet ser de ut och bli PARnight med Chrille o Madde
Mat o bio?

Fårse hur min stackars pojkvän mår idag dock ^^
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0