20 Maj

Haha såhär kan en Konversation mellan mej och Mathias se ut ^^

mathias.turula:  men ja kom på en sak, ja kanske får gå hem till dig
 mig:  whyy?:O
 mathias.turula:  lovade att låna ut bilen till marcus ikväll. Han ska till Lund, middag med sofie
mig:  ahaaaaa,
 mathias.turula:  såatte. blir lite ropplem imorn bitte.
men de löser sig
kan gå upp k..6, springa hem
 mig:  OFTA
 mathias.turula:  duscha sen åka till jobb
mig:  du behöver ej komma idag ju
 mathias.turula:  jo de är ju din namnsdag
 mig:  HAHAH
 mathias.turula:  ja har en repsent till dig kanske ;D
 mig:  jo ellehur
 mathias.turula:  en liten  bara :)

Gullunge. Fårse hur det blir ikväll.
Jag jobbar till 8 ju ;/

<3<3

Kommentarer
Postat av: Matte

Hahah! Jaa den där presenten får jag inhandla idag då de blev hoppning dirr efter jobb och va hemma 22:00 :P höhö, men du ska få en!! ;D

puss

2010-05-21 @ 07:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0