16 Maj

Hello Again !
Det där med Nagelförlängning
är ju så jävla snyggt.
Vita tippar, freesh liksom
MEN problemet för mej är att jag alltid lyckas knäcka dem?
Känns som man kastar pengarna i sjön då bara.

Så jag tänkte köpa en massa nya fina Nagellack
nu till sommaren istället.
Och alltid ha Remover till hands. Är så fult när det börjar släppa nagellack från en nagel.




Nagellack står högt på nästa LÖN köpe-lista ;D
Sen ska jag fantomej ta tag i och börja spara igen.
Jag kan ju om jag bara vill.

Nästa storsparande kommer gå till Kurser.
Något jag vill är ju:

Make up

Små klipp & Hårförlängning


Nagelförlängning

och varför inte Ögonfransförlängning när man ändå är igång ;D

Nä men lite såhär Allt-i-Allo ;D

Hade varit kul och ha lite mer kunnande i sånt.

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0