Godnatt


Nu ligger jag nerbäddad med laptopen på magen.
Nyduschad o nya lakan kan ju inte bli bättre :)
Kom nyss hem från Farmor.
Hon blir så glad varje gång man kommer på besök :D
Så kul o komma dit

Dagens konstiga snack hos farmor:

Peter Jöback började sjunga och då började snacket

Jag: Asså han måste ju bara vara homosexuell?
Han ser ut som en riktig bög när hans sjunger.
Farmor/Erik: Men jo det är han. Han kom "ut" med det för nått år sen bara
( några sekunder senare)
Farmor: Ja ush, han har så ofräsch munhygien.
Kolla den är så röd och köttig. Använd liksom
(Jag och erik kollar på varandra och börjar skrattar, va menar hon?)

... 1 min senare
Ja som kolla i hennes mun, Den är så fin o fräsch
ljusrosa, precis som en oskuld !



HAHAh sluta ;D
Och om du läser detta Farmor menar jag inget illa. Bara ett kul påpekande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0