11 Mars

Godkväll Allihopa   :)
Igår blev det en jätte mysigkväll med Mathias.
Åt gott på Gastro.
Fick någon hummelsoppa till förrätt
och mini bröd till. Söta ;P
Jag valde Entricôté och potatis till varmrätt
Mumsigt värre :D

Nu har vi bara 5 avsnitt kvar av OC serier att se.
Underbar Serie. Jag följde ju aldrig den på TV heller.

Helgens planer:
Jobbar hela helgen.
Tänkte mysa med Sabina imorn
och på Lördag kanske jag kan få Matte
o se Finalen på Melodifestivalen med mej? hah

Ska försöka fotta mer bilder nu.
Lånar syrrans systemkamera tills ja köpt egen :D
Låter det bra? JA !

byebye <3


Kommentarer
Postat av: CARRU N

Har du hårförlängning igen? Isf vart gör du det? är det ngt du rekommenderar? priset ligger runt? haha, många frågor. Men är riiiktigt sugen på att göra det. // carru

2010-03-11 @ 20:38:42
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/
Postat av: Carolineschade.blogg.se

Har haft det ett tag nu men, Jag gör det hos Catflash. Hon är great :D Jag har 125 slinger och det tar hon 4300 kr för. För 100 slinger kostar 3600:- Annars har Ghenna också (som ligger några meter från Catflash) som är minst likabra) Lätt värt det om du vill ha det :D / c

2010-03-11 @ 21:04:34
Postat av: Matte

Hummelsoppa, den va ny! Trode det var hummeRsoppa du åt ;D höhö

Melodifestivalen, eller grabbkväll.. hmm, får se vad som händer! Laban skulle inte toffla i helgen så skulle hitta på nått.. Dock om dem ska supa så kan ja mysa med dig! :) <3

2010-03-12 @ 10:52:04
Postat av: CARRU N

Okej :) Ja just det, catflash.. det har du ju sagt innan till mig, mitt minne är inte på topp, haha! Men blir det bra eller det känns och syns? är det som sitt vanliga hår eller hur är det typ? Om du orkar och vill så får du gärna berätta mer om det.. :) Isåfall beställer jag tid! :D

2010-03-13 @ 00:39:56
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0