Piiiiiiiinsaaaamt

HAHAH FYFAN va roligt.

Sidan måste ju bara besökas:

www.felsms.com


Till: Chefen
Sms: Fan pallade inte jobba i dag så jag sjukade ur mig. Kom över så köper vi en pizza och lirar Xbox.
Svar: Du skall vara på jobbet inom 30 minuter.

Förklaring: Skickade fel till min chef. Jag som planerade en skön hemmadag med Xbox 360, pizza och polare


Till: Flickvännen
Sms: Nu har hon åkt hem, ska bara duscha sen kommer jag över och myser, vill ha dig hårt ikväll baby ;-)
Svar: Du är ju dum i huvet, jag vill aldrig mer se dig. Dra åt helvete!

Förklaring: Skulle skriva till min kk men det kom helt fel kan man ju säga. Jag har inte sett min flickvän efter det, eller före detta flickvän kanske man ska säga. Jag bor i en ganska liten stad så nu vill i princip ingen tjej veta av mig mer...


Till: Pappa
Sms: Ligger och tänker på din stora kuk :) Vart har du din hand just nu? Imorgon så kör vi
Svar: Vi får gå och tala med din skolkurator redan imorgon!

Förklaring: Jag skulle absolut skicka det till min kille.

Till: Frun
Sms: Hej, skickade iväg frun på SPA med hennes vänninor. När kommer du? Har min sexiga outfit som du ville att jag skulle ha! Hoppas du har din! / Din playboy!
Svar: Jag tar taxin direkt hem så ska du vara borta när jag kommer hem! Jävla svin!

Förklaring: Ja uppenbarligen är jag otrogen och fick sota för detta. Är nu lämnad o bor på hotell samtidigt som jag letar lägenhet.




HAAHH OMG ! Hoppas aldrig detta händer mej.

Kommentarer
Postat av: Matte

HAHAHAHA!! ;DDD Nu har jag en ny hemsida att hänga på!! :D Kolla www.notallwaysright.com också. Kunder som gör bort sig SJUKT mkt. :)

2010-01-27 @ 11:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0