inte lugnt

Igår var det Lördag, och lite sådär halvt sent,  blev jag suugen på dra ut?
Sabina var ju helt trött och pallade absolut inte.
Men, jag gjorde en deal med henne

Jag: ja kommer till dej, vi gottar oss med ost o kex o rödvin
och efter det ser vi om vi drar ut eller inte?

Sabbe: hmm okejdå, ( lät inte alls sugen)

Klockan blev 10, så börja hon göra ve sig..  OHYES
Jag blanda varsin grogg till oss, sen tog vi varsin cider och gick ner till stan.
Halvt slappa kläder och låga BOOTS (Y) HAHA 
såå jävla lyckad kväll.

Började direkt med 4 shottar ibaren,
sour hallon blandad med bacardi melon

haha kan vara den godaste shotten?
Gick till nästa bar och skulle beställa samma shott igen.
Bartenden dampar sönder o vi blir ovänner? HAAH
fatta ingenting, jävla nolla va han . . .

Sen träffa vi en ålands bo och en hbgare.
så jävla roliga.  Mirre o Labbe? hahah venne ^^

aja, blev en heldel dricka igår. Den saken är klar
rödvin, grogg, cider, x-antal shottar . .. JADÅ

Vågar inte kolla hur mkt pengar som försvann igår. .

Sabina är ju rolig sen på morgonen.
Ska ALLTID berätta skämmiga saker man har sakt till andra
Som:

Jag (till vakten): HA-HA nu ska vii gå och käka fyllemat,
blir du inte avensjuk?

HHAHA vem säger så ?

Aja, va hemma lagom till 5 och sussa gott till 3





Quynh, Cärran o Sääbbz ;D

Hur kan mina ringar vara ovala idag och inte runda? ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0