drive away

TODELUU !

Funderar på o göra en sak. Men vet inte om jag vill lägga pengar på det
eller om jag äns vågar göra de ^^ HAH
aja, mer om det en annan dag !


Fika lite med KLara innan jobb. Snacka lite om allt o inget.
Är lätt på Ridturer i vår, gillar rida ut :D
( o ta de inte på fel sätt *host* matte ;)

Inte mycket folk på väla kan jag säga. Men slutar om 4 h
och då kommer Mathias och hämtar mej
Ska fixa med mat o så hemma hos honom.

och vet ni vad jag gjorde idag?
Satte rattmuff, luktegott och skyddsängel i MIN bil idag
sen skrapade jag bort all 20 cm snö på bilen,.
oooh ni fattar nog inte hur mkt jag vill ha mitt körkort nu.
KOmmer köra heeeela tiden ;D
Min lilla bil är så fiiin.
KOmmer hålla den ren o fin hela sommaren :)

Någon som sett min Kamera?  hittar inte den ;O;O
Tror att syrran slarvat bort den



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0