27 Januari

Snö snö och snö.
Ringde min körlärare idag, han ska försöka fixa att jag får uppkörning innan
mitt teoriprov går ut. Vill ju helst slippa göra om mitt prov ;S
OM bara T-S KAN FÅ TUMMARNA LOSS O GODKÄNNA MEJ NGN GÅNG ! ;@

Har tröttnat på o vara körkorts-lös nu.
Ser framemot friheten sen och köra till jobbet varje dag.
Eller bara köra till pappa, farmor, vänner vem som.
Fatta najs? ;D

Aja, sitter och väntar på att  varorna till butiken ska komma.
SÅ man har något och roa sig med ^^

Funderar på o köpa nya Converse idag.
Vill ha vita och svarta. Men frågan är
Om man ska köpa den gamla klassika eller nya den modellen?

Tror jag köper Nya modellen av dem vita och gamla av den svarta.
Ja det blir bra :D



  


Och Sabina, vi får kolla på resor i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska jobba ! :( men du får kolla runt lite ! ;DD haahhaha pallar inte fel sms ! döör.

2010-01-28 @ 12:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0