11 Januari

åå, va skönt och kunna sova ut imorse. GIck upp halv 11, inte helt fel
när man har gått upp 8 varje dag ;P

Fick en del gjort också.
Väntade i 40 minuter innan jag fick prata med
ngn från Transportstyrelsen.
Ja och beskedet var ju väntat?
Nä vi kan tyvärr inte göra ngt. bla bla bla.

Så jag kommer få göra om mitt jävla teoriprov som jag har fått godkännt på
ROLIGT !

Skrev in mej på arbetsförmedlingen igen.
Är fastanställd på 65  % så ska försöka stämpla upp resten :D

Köpte mej ett 10-kort på ett solarium istan för 300 kr,
Jag ska bli bruuun ;D

Sist men inte minst, gjorde jag en check på mina sparande pengar.
Fallifall en najs bil skulle dyka upp på blocket :D

Sitter på jobb nu, nästan inte en kotte här på väla


waah. Imorn ska jag upp halv 6. Inventering i hela Lindex butiken
Inte kul o inventera men bra extra cash :)
7-12 !

Ska försöka skriva mer här ibloggen också, blivit rätt dålig på det.

Nä nu ska jag fortsätta prismärka varor, woho HAAH !



Kommentarer
Postat av: HAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

ÄNTLIGEN BLOGGAR DI IGEN!! spaankkkie spank gösta! ;)

2010-01-12 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0