OKEJ?

Hahah hur dum får man lov att vara?
Två icke svenskar går ut från butiken.
Det piper i larmbågarna.
Jag går dit och menar på att
"konstigt att det piper när ni går ut och inte när ni kom in"?

Killen gick direkt fram till kassan och la upp allt han snodde.
"Så jag betalar för allt".
DJävulsnallle, sex kuponger, en bok o magnet.

Han betalar för allt och går ut med sin flickvän
Tror ni inte att de piper när HON också går ut.
Jävla nötta, då hade hon snott ungefär likadant.

Då frågar jag , haha va håller ni på med?
Är de inte liiite onödig o sno?

Hon: asså vi e faktiskt fattiga, de är därför vi snor
Riktigt kaxxi.

Vakten kom inte när jag tryckte på knappen.
Men de betalade för sina varor.
FIck tag på vakten sen och de hade koll på de
 i andra butiker.

Sen ger hon mej 6 kr .. HÄR varsågod. TA DOM !
hahah okej?


Kommentarer
Postat av: S

hahaha jag orkar inte! DU den tredje filmen var skit kass.. hahhaa asså nää somna! lämnar de på tors du vill endån inte se den.. deep och kass!

2010-02-08 @ 22:50:58
Postat av: Carroo

Haha Okok :) ajja luugnt !

2010-02-09 @ 10:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0