Go daddy?

piiinsaaamt, En familj som bestod av mamma, pappa och barn.
Handlade nyss här, lite olika saker.
Sen när hela familjen lämnar butiken
Piper det när Pappan går ut.
Jag går fram och undrar, för att han höll bara i en Glitter kasse.
Så jag frågar om jag kan kolla i den. Menar på att det kanske är larm från GLitter.
Haha, nä då hittar jag en Luktegott från vår butik med en nakentjej på..

hmmm? OJ hehe, *poff* den hade ja glömt bort.
FIck betalt den för 29 kr o gick!

Ja men det är en bra förebild barnet har till pappan nu då (Y)

Kommentarer
Postat av: Daniel

men ohhh..snattare..du vet rasmus filosofi. alla skall anmälas. gammal som ung :D

2010-02-25 @ 17:02:58
URL: http://valpafan.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, äe tyckte synd om honom. Ville ju ha den där nakna kvinnan utan att sin fru visste om det antagligen..

2010-02-25 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0