?!?!

Kan säga såhär att jag har MINST en konstig kund per dag när jag jobbar.
Skumma, sliskiga eller kommentera en.

GUbbe: Hej, jobbar inte han från örkelljunga kvar längre?

Jag: Om du menar Torsten så har han slutat. Sonen har tagit över detta nu.

Gubbe: Jaha. för jag känner igen dej. Bor du också där ?

Jag: hehe nej de gör jag inte.

Gubbe: nehe okej, Har du kanske Manikängat något då?
För jag känner igen dej någonstans ifrån.

Jag: haha ne, det ända jag har "manilängat" är på skolan.
Så att där kan du inte känna igen mej ifrån.

Gubbe: Nä va konstigt. Du ! vi letar fatksitk efter en som kan gå manikäng i våra kläder
Det är så svårt och hitta någon som är så smal och fin som du.
Nu förtiden är alla så tjocka.

Jag: hehe okej, vad e de för kläder då?  Företag?

GUbbe: hehe ne asså de är Privata kläder.

Jag: okej ;O  har ni inte hemsida eller något då?

Gubbe: nä de har vi inte. Men ta mitt nummer o ring mej..
Så gav han numret och gick

ÅÅ PEEDDO,  såg ut som en riktigt våldtäksman också !
Ta livet av mej liksom !

Vet ni va de värsta är? NU kom han tillbaka efter 5 minuter
DU föresten, va har du för storlek på kläder, jeans?
Vi kan ju ha sällskap till stan och snacka mer om detta..
Ring mej, gör de ! sen gick han.
SLUUUUUUUUUUUUUTA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0