Due roli du

Jag skrattar ihjäl mej nu asså.
Har säkert ringt Sabina 3 ggr redan och jag åkte från henne för en timme sen?
Japp, she is my best friend och vi snackar om det mesta. HAHA

Hon kommer alltid med sånna konstiga saker
typ lite trög ibland.
Dagens samtals ämne var att
Mathias mamma tog bilen till Teneriffa.

Sabina: Men är inte Teneriffa en Ö?

Jag: Jo, vadådå?

Sabina: Okej, Men hur får hon bilen dit då?
Flyyyger dom dit med den då eller? :S

ASSÅ SLUTA, Nä det finns båtar pucko !



Min snygga vän;D




Kommentarer
Postat av: S

hahah okej där fick du mig att verka som största värsta knäppisen? HAHA jaaa fattar jag med, till och med varit där dock! meeeen endån bil till teneriffa? i dont fat hahahha... skit i de ! ;D

2010-02-23 @ 22:30:12
Postat av: Anonym

Men de va rätt kul ändå. Testa ta flyget med bil engång och se hur långt du kommer ;D

2010-02-23 @ 22:34:25
Postat av: Daniel

bara kom på att du måste ha en blogg när jag såg nån update om en ny header. livet e ganska komiskt ibland. ha det fint :D

2010-02-23 @ 23:24:15
URL: http://valpafan.blogg.se/
Postat av: Carro

HAha okeej, så pass ;D

2010-02-24 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0