16 April

!"#¤%&/(&/()=
ÅÅ Ungjävel !!
Hur får man sin tröga syster att förstå att
DESSA KLÄDERNA ÄR MINA
Dem som ligger på ditt rum är DINA!

Nä såfort jag lämnar lägenheten går hon in på mitt rum
som om det våre hennes. Hm vilka kläder ska jag ha på mej idag?

MIna blåa converse har hon fördärvat helt.
Inte bara det att hon lånar mina kläder utan hon trycker på dem.
Tjock som hon e töjer hon alla mina kläder.

Åh, tips på hur man kan få henne att sluta?

Tänker fan klippa i sönder ett plagg  av hennes, varje gång
hon har på mina kläder.

Solen skiner idag och jag skulle ta på mina NYA solglasögon.
Tror du jag hittar dem? HMM undra vem ska kan ha dem.

UNGGEEEE :@@ !


Kommentarer
Postat av: Anonym

duuuuuu klar fördel att du har dina glasögon på dig när du letar dom låg ju i hallen blondie

2010-04-16 @ 13:29:13
Postat av: Anonym

Du nu är du tyyst. För hon hade visst tattat dem !

2010-04-16 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0