visste du det?

11 stuffs about me

* Ser ut som en död fisk utan smink

* Har två olika öron (ett som är likt mammas o ett som pappas)

* Har jätte jätte svårt för att somna på nätterna

* Kan bli röd som en tomat om jag skäms för ngt (fråga sabbe;)

* Är en jävel på att smyga ifrån mina vänner när vi är ute o festar
(drass oftast till Knutpunkten, HAHHA)

* När vi kör "vattenfall" på förfesterna klunkar jag bara halsen, så att de ska se ut som jag dricker
(men dricker alltid ur burk så man ser ej drickan) ^^

* Vill vara max 1.70 och kunna ha HIGH-HEELS på helger

* Ta bort några kilo från röven, nu är det en degklump

* Vill gå en make-up utbildning

* Ha långt hår, ungefär till halva ryggen

* Jag läser ungefär 5-10 olika bloggar varje dag


... och Sabina har början till livet (lite avis):
- Fast jobb
- Egen bil
- Egen lägenhet
- Kanske snart husdjur MAHAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0