Godmorning

Tjuhuu, idag är det Fredag vilket betyder HELG ;D
Klockan är snart halv tio och det är skinnande sol ute, 20 grader.
Ska fixa mej snabbt o dra ner till stan på ett ärende.
Funderar på att dra till Hyllinge idag? hrrmm, de återstå att se.

Fått lite jobbetider ihelgen av Lindex, det gillas :))
Lör 12-18
Sön 12-18

HAH, jag berättade aldrig att jag och Sabina varit på Tassebo häromdagen
Hon vill skaffa katt nu, bara för jag vill att hon ska ha en ;D
Där va 70 st hemlösa katter, stora som små ;/
Kan inte alla bara ta varsin katt?
Jag läste att den ena katten varit där sen 1997, stackare 12 år ;O
 
HAha nu ska ni höra det roligaste, min mamma "tål" inte pälsdjur
men ändå har jag och min syrra haft 30+ djur sammanlagt?
Ska försöka räkna upp alla nu bara för de:

* Hund (Rottwieler)
* En hund på "test" men det fungerade inte
* En Kanin 
* 6 olika hamstrar
* 4 jobbiga fåglar
* En guldfisk
* En aligator (liten krokodil)
* 10 + olika ormar
* En mus (som jag och min kompis hade)
* 4 Stora katter 
* (7) kattungar, en blev ihjäl klämd av mamman
* Ödlor, som vi plockat UTE i en oljedamm 
(en ödla försvann, men den hittade vi 3 år senare bakom elementet)

hrmm, tror det va alla?
Så lilla mamma, ljuger du om allergien eller vill du inte ha fler djur?



BYEBYE ha en trevlans helg :) 

Kommentarer
Postat av: sigrid

HAHHAHAHA! jag paööar dock inte ödlan bakom elementet.. utgång imorn då då!! ;D fixar vi..

2009-09-18 @ 10:29:18
URL: http://alltomsabina.blogg.se/
Postat av: Matte

Hahahah!!! Ofta du har haft en ALIGATOR?? hahah dem blir ju fan större än en krokodil!! ;DD Säker på att de va en aligator? :P

Kul historia annars de med ödlan bakom elementet.. bra koll på djuren endå ;) hahaha

2009-09-18 @ 12:25:52
Postat av: Anonym

passa dig unge...jag har faktikst allergi... o du matte en aligator e mindre än en krokodil... det var en minialigator 30 cm va han

2009-09-18 @ 14:58:29
Postat av: Matte

Okejdå. :P Aligatorn är ca. 1 meter kortare än en krokodil.. ;D Vart tvungen till och wikipedia fram de ;D mahah, trode helt seriöst dem va större. Där ser maN! ;)

2009-09-21 @ 18:00:19
Postat av: sabbbbbbbbee

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAH!!!!

2009-09-21 @ 20:08:14
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0