dudär

Blev hämtad av Sabina igårkväll från jobb.
Gav henne min present..
Wooho, ett gäng ballonger och presentkort hos Spåtanten i Malmö (den bästa)
Blev jädde glad, såg de ut som iaf. ;D MAHA !
VI köpte  lite BRIE ost, kex och paprika med oss hem.
Kollade Scary movie 4, pallar faktiskt inte den humorn, too much !

Aja, nu sitter jag i köket själv och käkar frulle, sabbe stack vääldigt tidigt imorse.
Studentmännskan själv hade inget pålägg, så jag fick mixa till det själv med
BRIE ost på mackan, de funka faktiskt :)
 ... Ska snart ner på stan på lite ärende, sen hem, sen jobb till ÅDDA PÅDDA !
Antar att det blir utgång imorn .. . De ska vara mycket för att få oss att stanna hemma en hel helg ;)
  Blir väll att jag sover oftare hos sabbe nu, inte kul o va här lonely
  Men hon får det bra, gratis städerska ;) HAHAH !
 

 JAJA, drar nu !

Kommentarer
Postat av: Mathias

Vadå gratis städerska? Så du kan städa hemma hos henne men inte hos mig? :o

2009-09-04 @ 11:33:54
Postat av: sivvan

hade den fattigmans skinkan! passa inte denAHAH!jag måste tänka student, fattig fatttig FATTTIG! unts unts imorn, carro fixar!! :D:D <3

2009-09-04 @ 18:33:11
Postat av: Anonym

jag håller med min svärson va fan kan du städa hos sabbe o inte hemma

2009-09-05 @ 11:20:43
Postat av: ciirruu

ORKA EEER, städar när jag känner för det;D

2009-09-07 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0