Niggah

Heeejluu, tänkte skriva en rad eller två.
Sitter o dricker kaffe nu innan jag drar till jubbet.
Måste vara pigg o vaken :)

Har rätt soft schema på Partaj, jobbar bara 5 timmars-pass
och är ledig varannan helg = UTEKVÄLLAR :)

Har jobbat där nu i en vecka och det känns jätte bra.
Mycket småprylar och lära sig som sakt. Men de kommer väll med tiden?

Håller på o spara som in i nu, .. Det är nu jag har chansen till att spara, nu när jag bor hemma.
Mina sparande ska gå till (framtiden) en lägenhet, bil och en utlands resa i vinter :)

och sist men inte minst, EGYPTEN om 20 dagar IIHYEEEES :D
Mitt mål är o vara såhär brun när ja kmr hem:

Preessa presssa, sola sola ;D;D
 
ha de gött, nu ska ja fixa mej, sen cyyykla till  väla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0