BE HAPPY

ÅÅÅÅH JAG VILL BARA SKRIKA AV LYCKA !
är såå glaaad :D Kan inte beskrivas, men JAAAAAAAAAAAAAA :D

Kan berätta varför jag är såå glad kanske ;D

Förra veckan ringer arbetsförmedlingen på torsdan,
- hej du är arbetslös va?
- Jag: ja typ, eller jag har ju extra timmar på Lindex.
- hon: Ja för att jag har en butik  på väla som söker butiksanställd
och jag undrar om jag kan rekomendera dej till honom.
- Jag: javisst gör så :D

(Dagen efter ringer butiken upp, PARTAJ ;D)

Han; heej jag bara undrar om du kan lämna in ditt CV till mej så snabbt som möjligt.
Jag: javisst kan jag göra det. (lämnar in mitt CV veckan efter)

(några dagar efter ringer han upp)

- KAN DU KOMMA PÅ INTERVJU på torsdag?
OHHHYEEES ;D

NU IDAG Fredag ringer dom upp. DU HAR FÅTT JOBBET ;D
heelt sinnes glad, jag slapp gå hemma o vara arbetslös, hatar det ;D

Så framöver ser ni mej på Partaaj och Lindex, kan det bli bättre?
NO WAY !

= FLYTTAR SNART HEMIFRÅN :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0