Header is the shit

HAH, min vän sabbe e så rolig.. (hon ringer)

Sabina: jäävlar va snygg header du har på bloggen
Jag: haha tack
Sabina: Vem har hjälpt dej med den?
Jag: nä ingen, jag kan det nu.
Sabina: Men vem "styla" den åt dej då?
Jag: haha jag själv
Sabina: MEN OFTA du kan de, den e fan snyggare än Kenzas.
Jag: haha men KRYDDARN, helt vanlig ju
Sabina: Shit asså, du får fan hjälpa mej, helt glad nu :D


Hon e rolig hon ! .. helt ivrig va hon också !
Lilla gumman, mamma fixar ^^


nu sitter jag och käkar A LA Carro La speciell
vilket består av Fjärilpasta, bacon, peppar och råttägg

låter sjukt äckligt, men jag gillar de . . lättlagat ;D

 Ikväll ska jag inviga min spikmatta o sova gott ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

rått ägg, eller råttägg som en råttas ägg? :D haha, låter sjukt äckligt om du frågar mig.. Råttägg fyfan! knaprar de gott då elleR? ;) hihi, puss.

2009-10-08 @ 15:17:31
Postat av: Anonym

Hahah ett rått ägg ;D nam nam !

2009-10-09 @ 08:46:33
Postat av: Anonym

HAHAH!! lördag fixar vi min sletna header.. haha sjukt fattig.

2009-10-09 @ 09:53:47
URL: http://alltomsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0