have a nice day

Jag tänker o tänker OCH försöker tänka på annat.
Men det är ju omöjligt, annaars åker jag inatt mot Egypten
EN vecka med stekande sol, bad o sånt mysigt ;D

Åker med ett glatt gäng från Hyllinge, familj o grannar

WAAAAH, sitter och lyssnar på IM IN MIAMI BEACH...
JAAA snart snart snart typ ^^haha :D:D:D

Har packat halva väskan, inte haft tid.
Men packar det sista idag.

Rädd att jag har för lite pengar med mej?
Glömmer mitt pass eller vad som.

JA och fotografera kommer jag försöka göra heela tiden.
Massa stek bilder ;)


Nu ska jag fixa mej, sen ska jag på möte på Stattena.

Pusshaaj


Kommentarer
Postat av: bertil

NYTT INLÄGG, FÖRHEEEEEEEEEELLVETE!! ;D

2009-10-30 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0