endåån

Ska strax ner och sola i stan. Ser ut som en död fisk, alldeles för blek nu ;/
Sen hem och fixa mej och jobb 15-20 :)

Oh är helt pepp nu, efter resan är det körtkort och träning som gäller
hårt hårt !
Jag och Sabina ska börja på Friskis o svettis, i 4 månader till en början :)
Och ja ska fan haaa mitt körtkort detta året, JA VILL ;(

Har bokat en del körlektioner nu, gjort alla 750 frågor på Lantz.
Måste plugga lite mappar också tror jag?


HAH, pallar INTE Matte !
Han ska ge mej en present, MEN jag får inte den innan FRedag
och jag gnällde som ett litet barn igår, är sååå nyfiken
och vill ha den nu nu nu :P

5 dagar tills vi åker (#)(H) JIPPIE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0