hemskt

Ueeh, Hade en mardröm inatt. Jätte läskig ;S
Hela Sverige hade blivit Anti-kvinnor. Så alla männen blev "huliganer"
Brännde ner alla hus. Och deras mål var att hitta varsin tjej,
som de kunde göra vad som helst med.
Först ha sex med henne, sen döda henne en lidsam död eller en snabbdöd(man fick välja själv)
Alla tjejer gömmde sig isamma hus. Några på altanen.
Men JAG, ja jag skulle hitta värsta gömstället.
Hittade ett skorstenshål i taket.
Så skulle jag ta med Sabina upp. Men vi kom inte in ihålet. För vi var för stora.
Sen hör jag en kille komma upp itrappen. Så Jag hänger mej snabbt utanför fönstret,
så att han inte hiittar mig. Men han tog Sabina direkt.
Sen ligger dom o myser isängen. JAg bara fan han verkar ju snäll.
Så jag klättrar fram lite smygande. Och vill va med Han killen också.
Men nej, man fick bara ha EN TJEJ.
Sen såg jag MAthias, men  man fick inte välja sin flickvän.
Så han tog en annan o mördade ^^
Aja, sen på någotvis kommer jag till ett annat hus.  KNUTPUNKTEN. .haha
Där står jag inne med min syrra.
Och våra kloka huvuden kom på att vi skulle ta oss till DK istället. För där hände inget sådant.
Men båtarna gick inte.  HAHAH hör på detta nu. VI hittade en upplåstbar Korv med bröd
som vi skulle ta oss övermed. Hööga vågor. Men vi klarade det.
Det fula var att när vi var framme i DK var det murar från vattnet o uppåt. Men kom in tillslut.

...... och sen .... *ring ring*  HALLÅ, VAR FAN E DU, DU SKA VA PÅ LANTZ NUUUUUUUUUUU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0