<3

Hmm knas, Kan få mig själv o bli tårögd av bara tanken ;'/


Nu nästa Månad har jag och Mathias varit tsm i sjutton underbara månader den 10 December.
och träffast i nitton.

Gjort en del kul saker tsm också som;
- Träffades i Spanien
- Tog bal och student samtidigt
- Åkt till Liseberg 2 ggr
- Bakken
- Weekend SPA
- Weekend i London (present:)
- Skidresa i Norge



 Första festen, vi satt som klister hela kvällen<3 


  Första gången hos mig<3 
 Balen <3
 Studenten <3
 1,5 månader tsm <3
 1,5 månader tsm <3
 Shopping Malmö
 Ny bakade muffins <3
 Vårt testbarn ^^

 Julafton<3


 Skidresan <3
 London <3
 Liseberg 08<3
 Liseberg 09<3
 SPA <3




MIN MIN MIN Mattiti <3
Du är heeelt underbar.
Kommer inte bli roligt den dagen
när säger att du har bokat din biljett
och är redo för det riktiga livet ;(
Jobbigt o tänka tanken redan nu bara.

 Aja, den tiden, den sorgen, som man säger.
Vi har redan hunnit göra en del tsm
men mer ska vi hinna.

Älskar dig och det vet du om.


/ Din C















Kommentarer
Postat av: Mathias

:))))) Vilka underbara minnen bilderna drar upp, och vad mycket vi gjort egentligen :D Tåkigt och tänka tanken bara, men de är ju långt kvar så vi lär hinna göra en massamassamassa mer :) Värmer verkligen hjärtat att läsa detta caroline <3

Jag älskar dig!! <33

2009-11-26 @ 11:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0