Citycross finns= storhandel

SItter o äter frulle i min ensamhet medans Sabina snarkar vidare i sovrummet.
Eller frukost o frukost?
Jag öppna kylen och där stod ett mjölkpaket, fil och sylt.
Öppna skafferiet för att söka FÖDA, bröd eller knäckebröd vadsom
INGET AV DET,   så jag gjorde lite gröt
MEN haallå, hur ska hon-som-glad-för-mat KLARA sig på lite grööt.

Inte bra detta.

Men idag äre Fredag vilket betyder att dagens planer är
Jobba på
Partaj 10-15
Lindex 15-20
Hem o kolla Idol :)

 Igår va de absolut ingeting o göra på jobbet
Så jag läste ut hela körkortsboken på 250 sidor + skrev anteckningar till de.
Hejjaa Carro, Jag vill ha mitt körkort i 20årspresent, PLEASE !!



Puss&Kram ses på stan, ussgang on Lerdieg bitte ;D



MAHAAAAH, såålängesen
sjuan eller åttan?
Sabbe fyllde år iaf.
NAAaJS ;D






Kommentarer
Postat av: L

kom till mig då baby! hångel.

2009-11-13 @ 10:03:27
Postat av: Anonym

har nån skoj med dig eller ska dom bara göra matte svartsjuk

2009-11-13 @ 13:24:20
Postat av: Anonym

Så tufft utan drulle .. Tur du bor hemma :-)

2009-11-13 @ 13:55:12
Postat av: sabbe

HAHHAHA taa livet av mig! sluta klaga, haha.. vi seeeeeez imororrn. unts unts!!

2009-11-13 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0