bara lite så

ååheej, nu är jag jätte trött och seg.
Sitter på jobb och det är inte allt för mycket o göra ;S

Ska bara ta det lugnt ikväll. Mat och ett varmt bad :)
Har funderat lite på julklappar till alla. Men vet bara ideér till Mattes :P
Konstigt nog är det roligast o köpa till honom?
Men har 7 andra också o handla till. ;o

Blir förmodligen Malmö- julsshopping på Tisdag med Sabbelina ;)

Jag letar desperat varje dag efter Bil och lägenhet.
Känner att jag har redoo för vuxenlivet snart.
Har fastjobb  och snart KÖRKORT ;D

Min första  lägenhet ska ligga centralt.
En hyresrätt på max 4000 kr/månaden
Helst en 2:a :)
Balkong hade inte varit helt fel.
Sen en man i huset hade inte skadat ^^
och en katt så släkten aldrig kommer på besök.
HAHAH SKOJA MAMMA, gråt inte !.

Min första bil lägger jag inte mer än 40 tusen på.


hahah, juste, fick ett samtal inatt (fyllesamtal)
av en tjej.

Hon: HEEEEEJ  CARRRRO, HUR E DET? HÖR DU VEM DE ÄR?
Jag: ehhm hej, jo det är bra, hmm är det Sabina .... eller kanske Klara?
Hon: haha neeej det är Jesssica,  sover du? ;o

Iallafall kommer hon ner på besök nästa helg :)
Trevlans !

Nä ska försöka påbörja ett projekt så tiden går liiiite snabbare.
Pusspuss<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skaffa du dig ett katta fan förutom den du redan har men det är jag inte allergisk mot men en hårig sak är jag

2009-11-30 @ 11:53:14
Postat av: Tiger

7 julklappar ?? Jag vill ha fler ...

2009-11-30 @ 13:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0