Andar finns

Hi alles :)
Igår överaskade jag Sabina när hon kom hem
och förberätt med Taco, läsk o snacks ;D
Sen såklart Idol kl 8.
Trevligt, vi satt och snackade om att "aktiviteter" hänt henne
när hon sover själv.
Dröm eller ej vet hon inte till 100 såklart men ändå

- Känner att någon drar i hennes täcket, från fötterna
och Sabina drar hårt tillbaka...

- En kväll när hon gick o la sig. Skjunker madrassen såklart ner när hon själv
lägger sigi sängen. Men strax efter händer likadant på andra sidan sängen (dubbelsäng)


IALLAFALL, I NATT, hmm klockan var väl 3 eller något..
Så hör man från hallen, (hon har en hylla med en korg i)
ATT den skakas fram och tillbaka i hyllan HÅRT HÅRT och i ca 3 sekunder.
Sabina som ligger brevid mej HOPPAR en meter upp i luften  och lägger sig intill mig.
Jag lägger täcket snabbt som fan över huvudet.
Hjärtat dunkar i 190. Rädd som fan. Helt mörkt i rummet.

Efter nån minut, vågar jag  fråga Sabbe, VAFAN VA DE?
Hallå sabbe? skakar till henne, petar på henne.
Nä då ligger hon o sover som en stock.

Ja och där la jag med två klara ögon halva  natten, sjukt läskigt.
Efter man sett denna filmen också, gör de hela INTE bättree :O:O
'





En film som måste ses.  ..Panorama Activity eller hur det stavas ^^

Kommentarer
Postat av: TiGeR

Hmm fegisar blir rädda för b-film ..

2009-11-21 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0