oppaaaa oppah !

Greeken is back in track. Japp igår kom Sabina hem.
Och hon laddad som  tusan, VI SKA UT !
Jag slutade klockan 8, snabbt hem och göra ve mej.
Vi satt hemma hos Sabbe, i köket, vi två
och snacka om allt o inget, känns som de va hundra år sen.
Klockan blev 12 och vi fulla o goa promenerar ner till stan.
Stack in på utposten och köpte varsin GOLDEN STRIKE (tips av elly:)
IN på heelsing och satte oss med varsin MOSHITO, och hade en Bög som satte sig brevid
(han påstod att han var där själv, för att träffa folk)
Sabina trodde vi var med i dolda kameran, hon litade absolut inte på honom
Sabina: (viskar i mitt öra), carro akta dej, han blinkar åt sina polare därborta, han håller bara på.
Vi är säkert med i dolda kameran eller något.
Så jag började fula mej som fan. Fram till en kille(som jag trodde var bög)
Hej bara så du vet, spanar den killen som sitter med oss, in dej !
ASSÅ VAA? 
Sen stände skitet igen kl 2, nu då?
Sabbe försvann och jag stack till efterlängtade KEBAB HOUSE
Dit kommer hon etter 10 minuter med Emil och Billy.
SEN efter det, börjar sabina med ALLT SKIT.
Hon kasta pfeffaråni på 2 gubbar bakom mej, och Emil och billyy får skiten
Och de vill ha slagge utanför, DUKTIGT SABBE (Y) Emil fatta ingenting (sabbe kasta de i smyg)
Efteråt stack vi alla 4 till ett nytt Tempel? litet som fan.
Men vi hade skit kul. .  köpte cider o drinkar. o dansa som fasen
Klockan blev 5 på morgonen och Tempel stängde och ljust som fan ute
nu då? efterfest eller? HAHA
Nä vi fixa skjuss upp till Mcdonalds, OCH DÄR LOSS HAHA
Hon blev helt plötsligt NORSK, och enligt henne var jag CAROLINA GYNNING
så hon skrek över hela MC .. hallå någon som vill fottas med CArolina gynning, hon är jätte känd!
OMG,  inspelad och många foton, detta ska bli kul o seeeee :D:D:D
Sen fick vi skjuss av en arab som sabina fula sig som fan med.
Två killar från rw kom till donkan:
Fan de är ju du Sabina, har du gjort boobisar?
Sabbe: eeeh vem fan e ni typ?
Dom; du var ju lätt snyggast på rw när du gick där..
HAHA folket e rooouliga !
Jag var hemma 06.30 och väckarklockan väckte mej 09.30

JOBBA 11-18
HAHA sabina: fan carro jag sjukar mej imorn. men rodde kommer inte gilla de ;P

ROLIG kväll, tack o hej ;D;D

Kommentarer
Postat av: sabine ekstroem

HAHAHHA assså fyfaan, mådde som man gjorde dagen efter.. riktigt roligt!! ;D ;D

2009-05-31 @ 14:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0