My day

Fick en låång och ljudsam sovmorgon.
Grannen höll på o krusa sin uppfart hela morgonen (Y)  och ja de HÖÖRDES !

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra idag.
Matte trackar mej med  sms :  PLUGGAAA TEORIII !!
Jag får väll sätta igång med pluggandet.

Göras idag:

- Sola
- Duscha o fixa mej
- Plugga teori
- Ringa Catflash
- ( Hade velat göra ett nytt legg,
bara för att jag är sååå seg med körkoret,
 och mitt legg försvann på nyåår ;S)
 
Sen hittade jag ett par as snygga sandaler igår, när jag var på stan med mamma ;O
hrmmm ? NÄ CARRO !



b.t.w igår var jag och Matte på besök hos min farbror och hämtade skyddskläder.
Så nu har t.o.m jag MC kläder ( om de någon gång blir en längre resa) :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0