Den där Lördagen

Vaknade och kom på att jag behövde en byrå till.
Man kan ju inte ha alla sina kläder på golvet?
Så jag och mamma begav oss till Ikea och köpte en såndär hög byrå.
Mitt rum är vääldigt litet, får knappt plats med mer :P


 byggarbete pågår, tur att jag fick hjälp av syrran ;P


 Tog väll 1,5 h för oss, PUH
 hihi , där står den bra :D

Senare på  Kvällen begav jag mej till Elinor (en bästis, barndomsvän)
VI skulle kolla på Eurovisioncontest, men vi hade för mycket o minnen o snacka om.
VI såg Sverige o Danmark typ?
Efter en massa cider, rosé, shots och drinkar. Va vi lagom på G och fortsätta in till stan.
Satte oss på busshållplatsen.  Men bussen kom ju inte när vi trodde. Det är ju Lördag (Y)
En bil med ett gäng killar i , stod  på maxiparkering.
Vill ni tjäna 100 spänn o köra oss till staaaan?
YEEES !
Utposten, helsing och dahlbergs, here we come
Rikigt roligt faktiskt, Elly är ju inte den blyge utan hon snacka verkligen med alla.
HAH,  funny.
Och jag stod o snacka med en tjej på 30 bast, hon ville absolut ha mej som en assistent.
Fråga mej inte om vad ^^
Lätt en lyckad 30 minuters utekväll, eller va säär du elly. . HAHAA !

 
Syskonen Malmros ;)


(och man mår ju som man förtjänar dagen efter) BLÖÖÖ!


Kommentarer
Postat av: elly

hah vi får göra om det snart och göra det till en liite längre utekväll:D men ändå lika najs ! puss

2009-05-19 @ 09:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0