Vår-känsla

ooh solen skiner och himlen är blå och ingen vind kan vi få ^^
Nämen de e snyggt väder ute :))
Då blir man så happy, o allt går så bra (hoppas jag)
sitter och väntar på  bussen ska gå om en halvtimme
så hinner skriva en snabbis.

hrm,  blev de ingen matlaging igår, matte kom inte hem förens efter 10 ;/
så hann bara träffa lille fisen i en timme typ ^^

Angående Lindex funkar de skit bra, alla är hur trevliga som helst
Blir mycket packa upp varor denna veckan, sen nästa ska jag va med mer i butiken
ja de blir bra.
Vill ha jobb nu nu nu ;O

Mitt körkort? haha japp, ja kan va den segaste i världen och ta tag i saker i ting
Men har mina två tjatande papegojer vid mej hela tiden, JA Paula och Matte ;)
Ja ska ja ska ja ska ja ska ja ska . . . illa om jag inte har de innan jag blir 20 år !
mjaaaa

  Jiihaaaaaa ;D;D

Fan va jag e suugen på Caffe latte nu, hinner inte köpa ;/

See ya at the club,   lalalaaaa !

Nä nu ska ja ta på mej mina skoskavs skor, mina blåa converse,  aj aj !
PussoKram

PS. Matte vi ska se Patrik 1,5 nästa gång ja kommer till dej ;)
och GG kan du se själv, såg den igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0