spookeey

Haha, Har varit hos Matte i cirka 2 h ensam nu
ja döör, skit läbbigt och mörkt ute
Man inbillar sig massa ljud o vågar knappt röra mej från stolen
MATTEE KOM HEEEM (A)

3 vånings hus o jag  var nyss nere o duscha i KÄLLAREN, tänk ^^

Ska snart börja sätta igång med min A-la-Carro matlagning ;D
Den innehåller kokt pasta, stekt bacon och rått ÄGG
HAha, låter såå äckligt men  gott   ;D


hrrrmm vad mer?
Har stubbiga ben och ingen rakhyvel hos matte? haha vad gör man? inget SYNN MATTE ;D
tänkte scratcha lite på honom inatt ... ;o

Pallar inte mina gubbar jag gör hela tiden ;D ;D ;D men de menar med att ja e glad ;D

Japp jag e jätte uttråkad nu, kom hem kom hem kom hem kära du !

 hmm,  en liten rumpbild sen i somras kanske? oh  vad jag älskar sommaren <3<3

ON TIVOLI, första gången jag sov hos läskiga matte
alltså 29 Maj tjohaj ;D RIMMARN hahaha

Den 19 Mars öppnar Entré i MALMÖ. Kom dit o hälsa på Sabbe på lindex vettja
(ska tjata på Matte tills vi åker dit;)
JA VILL, 

 . . nä nu räcker de med skrivandet.

ha de <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA kom dit och hälsa på sabbe, du är störd! ;)

2009-03-18 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0