Hello blogg

Tänkte för en gång skull  skriva en rad eller två
Har ju varit på Lindex nu sen förra Måndagen
och det går jävligt bra ska ja säga, råå  trivs  :)
Nu dessa dagarna har jag fått

-Packa upp nya varor
-Larma kläder och ut i butik
-Ha hand om provrummen
(hänger tillbaka kläder som kunder provat,
och fan vad surt de är, när man inte kan hänga ut sina plagg efter sig, TÄNK PÅ DE
)
-Fylla på allt smink
-Dekorer ett Key-area bord :)
 -Hjälpa kunder, med storleker o annat

hmm, kommer inte på mer, nästa vecka ska jag förhoppningsvis stå i kassan, wihou :)

Annars har jag ett nytt shema i mitt liv ett tag framöver iaf. De är
Tisdag-Onsdag- och Torsdagar pluggar jag på Lantz(körskola) varje vecka ;)) DE DU PAULA och MATTE ! ^^
 
På Fredag är det Teeeempeel, förmodligen förfest @ Palles´N Sebbes place

hihi, ni kan få se på mina senaste köp med

  Tunika, Lindex 199 :-
 Gladiatorskor, Lindex 299 :-
 Flätade armband, Lindex 39 :-
 Tygskor, Sko punkten 199:-
 "Converse", Sko punkten 199:-
 Tunika, Vila 149:-
 BH+Trosa, HM 188 :-
  Då kan det bli såhär :)


HAH, e de jag är fyndarN elle? va billigt allt lät  :D

Nä nu ska jag kolla TV med mamma, kanske mumsa på något gott som brio ost o kex
 namnam :)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: palle

BRAA PLUGGA NU SOM FEAAAAN :D

2009-03-25 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0