Min lediga måndag

helluja, idag var jag ledig, tråkigt men skönt :P
Jag jobbar ju hellre.

Sov till halv 12 idag, ops, men ingen väckte mej (A)
Upp o käka frukost med syrran som var (sjukanmäld) haha visst (Y)
KOllade film och jag städa mitt rum..
Tog ett långt bad och fixade mej efteråt.
Åkte ner en runda på stan med jojjo.
Tro det eller ej, men jag Köpte faktiskt ingenting :P
Och jag hittar ingen midsommarklänning heller. JA DÖR ;/
Träffade Paula nu påvägen hem till matte, blir suupa tsm på midsommar
och åka till liseberg samtidigt :D I LIKE, very funny   JA !

NU kommer matte hem, och jag ska bjuda honom på mat. JAG E JÄTTE HUNGRIG NU !
CALABANEROOO ?! (rätt nu då?)


Stenbocken 22/12-20/1

Mycket blir gjort under dagen och sedan avslutas måndagen med en skönt romantisk, sensuell kväll.

hihi sounds good to meee ;D
puss



Kommentarer
Postat av: Mathias

hahah nej de är fortfarande fel! :P Vart får du ditt B ifrån? Cavolo Nero heter det fortfarande! ;) puss

2009-06-09 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0