Lördagskväll

Efter jobbet blev jag sjukt festsugen
så jag tog och hörde av mej till Elinor (som festar varje helg) ;P
Blev att vi förfesta hemma hos henne, cider och rosé :)
Blev sing star där... SOM JAG LOSADE !
haha jag kan fan inte sjunga eller uttala orden.
Sen var det frågesport i spelet " hur fan visste du det?"
jätte knas och roliga frågor som:
  - Vad är dogging?
 -  Hur många liter sperma förbrukar en kille under sin livstid?
 - Kan en penis brytas?
 
Ronja kom runt 11 slaget hem till elly.
därefter fick vi skjuss ner till stan.
Hampan, utposten, zoobar och tivvan.
Trevligt  :)

Kvällens ikke godkända:
 - Jag och elly önskade låten Sex on fire på tre olika ställen. tror ni dom spela upp dom? nä!
- Pratade engelska med härliga engelskmän, jag blev utskrattad för min engelska (Y) HHA


Dansade Diss-battle mot en svensk blatte kille på golvet .. de vaa kul ;D
Lite bilder här dåja


Abba här ;D

Ida och Didde kollade på

Carro IDA

RONJA

sjukt sletna efter en sjuk kväll ;D
Tack "mouhammed" som körde oss hem  ;D

Kommentarer
Postat av: siv

tack mouhhammmed?? HAHAHHAHAHAHA dör!!

2009-06-14 @ 22:56:00
Postat av: Currrrii

HAHA HAN VA SNÄLL ;D bodde i london ;D

2009-06-15 @ 09:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0