lala

HAr faktiskt inte orkat skriva ngt på senaste :P
Jobbat mycket och tagit väl hand om ledigheten = (H) (#) ;D



 Köpt en ny mobil . .. är suuper nöjd :)
  köpt/ fått en ny bike ;D

Tagit bort Hårförlängningen och färgat mitt hår ljusare ... och jag är nöjd :)



Funderar på att bleka mina tänder för 800 kr på Catflash
och vaxning, men vågar inte :P

Ihelgen ska jag bara jobbaa .. ska inte göra ett skit mer .. . kanske städa rummet ockSÅ?

    .. . . . BEHÖVS !

Godnatt .. .börjar för tidigt imorn, NIO ! :P


Kommentarer
Postat av: carroo

ååååh, ge mig den mobilen !!!!!!!!!!! :D

2009-06-27 @ 15:14:24
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/
Postat av: Carro2

Den ee naajs ;D köp den ;)

2009-06-27 @ 20:49:14
Postat av: carrooo

Så, nu har jag köpt den mobilen (; Kan säga att jag är också super nöjd :D

2009-07-03 @ 16:26:35
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0