answer

Usshaa, sjukt seeg och min näsa bara snorar (Y)
JA VILL INTE BLI SJUK OKEJ, är i stoort behov av alla pengarna liksom !
Jag bara sparar för tillfället, försöker dra ner på allt onödigt köp.
Blir lite dyrare utgifter för mej i hööst, men det ser jag fram emot :)


waah, det är Torsdag idag, jobbar hela helgen. SÅ sabina JAG SKA FÖRSÖKA O INTE GÅ UT då.
såå tyst med dej ;)
Men nästa helg är jag ledig hela helgen, då jävlar !

Vad händer på midsommar gott folk?
drar vi ihop något eller går alla skillda vägar?

26 Juni åker mitt hår bort, ser inte fram emot de. haha faaaen !
men jag måste, ser ut som jesus själv, inte braaa !

Liiseberg den 4.e Juli, säääg att alla kan då? :D:D
ja vill !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0