loveU

Tänkte berätta om min o tittis resa till Ystad, har såklart en massa bilder också :)
Firade somsakt ETT ÅR som tillsammans ;D

Checka in runt 3 på Fredagen. Gick direkt in på rummet och bytade om till en vit morgonrock och vita tofflor, hihi.
Efter hade vi en bokning till Happy feet, massage och peeling i 45 min. nam nam !
Matte fick baby fötterna själv, men min mina hälar är så jävla torra ;S sjukt !
Därefter tog vi en snabblunch, donkan ;)
Sen begav vi oss in i "poolhuset"
Där fanns en stor (varm/mild) pool, jaccuzzi, bastu, kallpool, ångbastu och utomhuspool
0 meter till stranden hade vi också, med en lång brygga.  Men det blev för kallt för att bada, inget väder till det, tyvärr.
Upp på hotellrummet runt 7 och fixa o gjorde ve oss, för kl 8 hade vi vår 3-rätters,   MUMMA va gott o fint de va :D:D
Efter Lite bira o vin blev man lite på G, var sugen på dra ut i Ystad, men vafan vår dag. så de sket sig.


utsikten var inte heelt fel ^^
söta väll?
den där busken asså
magic fingers ?
älskar hängmattor ;p
en puffsäck
i lobyn

frukost buffén var inte nådig, fanns nog allt o välja
reelaax
bad igen, efter helkroppsmassage
inomhus

De va de, kan lätt rekomendera dettta stället, om ni känner för liiite reelax :)
www.ysb.se SPAWEEKEND !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0