heyU



Tjeenis, de va ett tag sen?
Här ovanför är en bild från Tisdagsklubben = Cardinal.
Treevlans ;D mkt folkat en tisdag, de e najs ;D
Min fina pojkvän såg till att jag fick i mej vatten cola och fyllemat. . för att jag skulle klara av o jobba dagen efter
o DE behövdes,   lovei love ;)
Måste berätta att jag gick, ordagrannt GICK in i en stolpe på fyllan ,  AAAJJ !bula i pannan
Men fyfan va trött jag va på jobbet, funkar inte  så :P

HAha, det med att min mobil var såå bra föresten?
visst är den det, men den har redan gått sönder ;O
touchen slutade fungera, bara såå ;O
sjukt störigt, så nu  har jag en nokia med snake på . . Beeeroende framkallade JA !

Vad händer annars?
jag jobbar typ varje dag, såå inget solande eller badande för min del inte ;(
Jag har fan inte doppat mej i havet  ännuuu.
Får  ta ett kvällsdopp imorn dådå :P i HOPE !

Ihelgen är jag ledig och då ska jag och ett glatt gäng upp till GÖÖTEBORG.
Liseberg på dagen sen utgåång i staden på kvällen
och hem o sova i en ETTA på natten (Y)
låter som en lyckad dag.
Matte, sabbe, jeppe, robban, larsson, paula, sebbe, joofe, andy och lilla me ;D

hrrrrmm, Har inget kul o berätta. .. livet e som de e !

eller en sak till. ..om 9 DAGAR har jag och lilla plutten varit tsm i ETT ÅR ,,, .. wooho reekord !
nä men fyfan va najs de känns ;D obeskrivligt, inget kul utan DIG, såå  va sär du
några år till står du  väll ut med mej?  PLEEASE ;)

ska upp tidigt imorn, har en körning kl 9
so byebye , see U at D club !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0